Tekninen tuki

Eikö laitteesi toimi? Tekninen tuki auttaa.

Helsingin kasvatuksen ja koulutuksen toimialan tietohallintopalvelut auttaa kaupungin päiväkoteja, leikkipuistoja, kouluja ja oppilaitoksia kaikissa digitalisaatioon liittyvissä teknisissä ongelmissa. Helsingin kaupungin tietohallintopalveluiden kaikki yhteystiedot ja tietohallinnon ohjeet löytyvät Helmi-intrasta.

Tietohallintopalveluiden ICT-tukipalvelut auttaa seuraavissa asioissa:
• laitteiden tuki,
• sähköpostin ja muun viestinnän tekninen tuki,
• etä- ja lähituki ja
• IT-laiterekisteri.

Mikäli asiasi koskee OVI-palvelua, tässä lyhyet käyttöönotto-ohjeet:

  1. Käyttäjällä on oltava Helsinki1 – hallintoverkon tunnukset. Esimies tilaa tunnukset.
  2. Käyttäjän gsm-numero on oltava rekisteröitynä numeroreki palvelussa – https://numeroreki.hel.fi
  3. Käyttäjän Helsinki ID (löytyy palkkakuitista) tulee olla rekisteröitynä numeroreki palvelussa – https://numeroreki.hel.fi, jotta pääsee käyttämään koulutuskalenteria.
  4. Ovi-palvelun kirjautumisosoite on https://ovi.hel.fi.
  5. Käytä SMS-tunnistautumista, jolloin pääset käyttämään OVI-palvelun sovelluksia (esim. HR-työpöytää).

 

Yhteystiedot:
kasko.helpdesk@hel.fi tai p. 09 310 86263
ICT-tukipalvelut päivystää arkipäivisin klo 8.00–16.00 välisenä aikana.